Translate

fredag 25. april 2014

TV-hekling


http://www.ravelry.com/projects/Aggai/granny-blanket-no-2

Jeg er typen som har blitt avhengig av å ha et eller annet håndarbeid å holde på med når jeg sitter foran TV'n. Uten det så er det noe som mangler helt enkelt. Men når man er utslitt etter jobb eller andre ting er heller ikke evnen til å begynne på noe vanskelig eller komplisert oppe og går. Hva gjør man da?

http://www.ravelry.com/projects/Aggai/granny-blanket-no-2

Joda, da hekler man ruter av restegarn. For det første trenger man ikke å ta avgjørelser som hvor stort teppe tilslutt skal bli. Man trenger heller ikke å ha vært i garnbutikken og kjøpt eksakt antall nøster i riktige farger. Alt man behøver å gjøre er å finne kurven med alle smånøstene og begynne:)


Marius inspiserer og godkjenner

Her i huset betyr også håndarbeid at man får selskap og eksperthjelp i utvelgelse av hvilke garnrester som skal inn i teppet og hvilke som skal ha et nytt liv som katteleke.

Dessi og jeg slapper av etter en lang dag.

 Ha en riktig god helg alle sammen!

Hilsen huskattene og Camilla


4 kommentarer:

  1. Lovely granny squares :)
    I was crocheting in front of the TV last night, I like to be doing something productive and not just waste the evening watching rubbish!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, Izzy:)
      And I agree with you, doing something productive while watching TV makes the time not feel wasted.

      Slett
  2. Oi! Jeg ser at dette innlegget ble skrevet i vår, men jeg må bare si at jeg fikk en sånn varm og nostalgisk følelse av disse bildene, for akkurat slike lappetepper pleide grandtanten min å lage! Så fine de er!

    Synne
    www.etdrysskanel.wordpress.com

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)