Translate

onsdag 15. mai 2013

Solstreif på en regnnværsdag

Det har vært stille litt på bloggen nå. Grunnen er at formen ikke har vært 100 prosent de siste uken, og selv om lysten til å gjøre mye er der så skranter det akkurat nå litt på energien. Jeg krysser fingrene for at dette snart går over, og med lengre og lysere dager så må det bare bli bedre:)
Og små glimt av sol kommer faktisk gjennom skydekke nå og da. Som akkurat i dag da den nydelige garnbollen jeg hadde bestillt av Kathrine Elverum kom i posten:)






Tusen takk Kathrine, den var akkurat som jeg håpet den skulle være, den er helt nydelig!

Jeg anbefaller å ta en tur innom butikken hennes Dreieriet Keramikk på Epla.no, det er flere ting der som jeg har på ønskelisten min:)

1 kommentar:

  1. Amei chegar até aqui e conhecer o seu blog e achei maravilhoso.Sou apaixonada por crochês. Visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)