Translate

lørdag 9. mars 2013

Sjal til Line

For noen uker siden fikk jeg en hyggelig mail med bestilling på et sjal fra Line. Hun hadde sett et av sjalene jeg hadde i butikken min på Epla, men ønsket en annen farge, og dette ble resultatet:)
Sjalet er heklet i håndfarget garn av bambus bestilt fra en av mine favorittbutikker på Etsy.com, Klarabela, og hvis man kan bli forelsket i et garn så er jeg det i garnet jeg kjøper der:)




Sjalet ble sendt avgårde for noen dager siden og er nok snart fremme, og jeg håper det faller i smak:)

4 kommentarer:

  1. Good job on the sale Aggi :)

    The google translate of your page is quite entertaining, but I can tell which word was meant! hehe

    SvarSlett
  2. Thank you:) And I can imagine how funny the translation must seem, tried for fun to translate an English page to Norwegian and I agree; it was entertaining indeed:)

    SvarSlett
  3. Wow, det var et flott sjal! Kanskje jeg likte det ekstra godt fordi jeg også heter Line?
    :) Line http://lifeoflinuz.blogspot.no/

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)