Translate

mandag 4. mars 2013

Mors lille hjelper

I går følte jeg meg inspirert til å begynne på et lite syprosjekt, en ny veske i sånn "handlenettstil". Jeg fikk riktignok ikke gjort så mye på denne vesken. Dessi bestemte seg for å hjelpe til med hver lille ting som skulle gjøres. Det er hyggelig med en hjelper, men det gjør ikke at ting går raskere må jeg innrømme. Vi kom ikke lengre enn til å klippe ferdig stykker til utside og fòr og lommer til innsiden.
Det skal bli spennende å se om hun skal være med på syingen også, eller om matmor får lov til å gjøre den biten selv:)


3 kommentarer:

  1. Hehe...hyggelig med selskap, da! Selv om de tuller borti alt ;)

    SvarSlett
  2. Flinke pusekatten! Så søt, heldig du :-)

    SvarSlett
  3. Å så herlig hjelper du har.Er nok enig at ting kan ta litt lenger tid,men du verden så koselig med en pus som hjelper til.
    Blir litt misunnelig for det jeg savner mest etter å ha flyttet i leilighet er en katt.

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)