Translate

søndag 17. februar 2013

Nytt sjalprosjekt fra Westknit

Etter en tøff uke har jeg i helgen fått kommet i gang på et nytt sjalprosjekt:)
Denne gangen er det et nydelig garn jeg fikk i julegave av Heidi, min nabo og strikkerske med like stor garndilla som meg selv. Selve garnet heter Wollmeise og er nydelig og mykt å strikke med, og oppskriften er "Barndom" fra Westknit som jeg fant på Ravelry. Litt skremmende er det med oppskrift på engelsk, men begynner å føle at dette faktisk er lettere jo lengre jeg kommer:)
Her er litt "underveis" bilder i prosjektet.







3 kommentarer:

  1. Så moro Camilla! - gleder meg til å se ferdig produkt"

    Heidi
    Nabo..

    SvarSlett
  2. Stilige farger du har valgt!

    SvarSlett
  3. Åååååå EG elsker WASABI!!!! Beste fargen EVER!!!!
    Koselig blogg du har og jammen både hekler og strikker du mye fint ;)
    Kjekt å oppdage nye blogger som eg ikkje har besøkt før ;)
    Kos deg masse og ha ei herlige helg ;)
    Takk for koselig besøk inne hos meg

    Helgeklem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)