Translate

søndag 3. februar 2013

Det blå sjalet

Det tok litt tid å få en god dag med bra lys, men nå har jeg endelig fått tatt bilder av sjalet dere så et "underveis"- bilde av i forrige innlegg. Jeg ble virkelig fornøyd med denne, liker så godt disse fargene sammen. Og så har jeg alltid hatt en svakhet for blå i alle nyanser, varianter og kombinasjoner:)


Garnet jeg har brukt er laget av soya silke og heter "Pure" (fra SWTC).  Soyagarn er virkelig noe som kan anbefalles til prosjekter som sjal siden det er så mykt og behagelig,



 Ha en riktig fin søndag videre!

Klem fra
kattene og Camilla

3 kommentarer:

  1. Jeg liker også fargene på sjalet så dette kunne jeg tenkt meg. Tipper det blir en favoritt. Lekre trekk på glassene i forrige innlegg også!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, trenger litt farger når det blir for lang vinter:)

      Slett
  2. Fin fargekombinasjon :)
    Fint arbeid!

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)