Translate

tirsdag 22. januar 2013

Litt farger i kulden

Som alltid holder jeg på med flere prosjekter på engang, tror det er min måte å aldri skulle gå lei:)
En ting jeg  har hatt moro med i det siste er å lage trekk til alle disse syltetøyglassene som min bedre halvdel ikke helt kunne forstå hvorfor skulle tas vare på. Jeg innrømmer det gjerne jeg; jeg liker ikke å kaste noe som ikke er ødelagt, tenk hvis man får bruk for det! Og denne vinteren har det blitt en del hekling til disse glassene, mest i en farge, men også noen litt mere lekefulle som denne:






Strikking er det også på gang her, og her er et bilde av et sjal underveis i prosessen. Dette sjalet er egentlig ferdig strikket, men ligger nå på badet til press eller "blokking" som jeg har skjønt er det engelske uttrykket. Håper på fint vær i morgen så jeg kan få tatt noen gode bilder av sluttresultatet, forsettelse følger:)


Ha en riktig fin tirsdag alle sammen!

Klem fra kattene og Camilla:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)