Translate

mandag 19. november 2012

En liten titt fra messen i Spydeberg

Da har jeg opplevd å ha stand på messe for første gang, og det var kjempegøy og utrolig koselig!  Så koselig at jeg alt har bestemt meg for at hit skal jeg neste år også:) Messen var på Fjellheim i Spydeberg, og mange takk til Marianne som arrangerte dette. Jeg kan bare forestille meg hvor mye arbeid som lå i forkant, men så ble det bra også:)

Her er noen bilder for dere som ikke fikk vært der den dagen,
med hilsen fra kattene og Camilla:)

Søster Lena Mari og nevø Michael stakk innom og sa hei:)
Søster Carina og nevø Robin, som også var gode hjelpere for en gammel tante som prøver seg på noe nytt:) Robin hadde her fått seg ny hals fra nabobordet hvor Snupperella hadde stand, men han bestemte fort at han myyyyye heller ville ha pannebånd han. Kjekt med plagg som kan være begge deler da:)

Lille Ina på pappa Kim sin arm. Tenk å få se en så søt modell der hun kom i genseren jeg hadde strikket til henne. En gammel tante blir glad av sånt:)


Og sånn så bordet og jeg ut den dagen. Tror jeg prøvde litt for hardt å få plass til alt. Neste år det blir det to bord. Eller kanskje tre:)



2 kommentarer:

  1. Så koselig Camilla Agathe at du ville vise frem hvordan det var, så jo riktig fint ut, har vært der en gang jeg også da jeg var ung å bodde i Askim, stilte ut aqvarell bilder.

    Klem fra Aud

    SvarSlett
  2. Høyrest ut som ei fin messe. Så mykje flott du har produsert :)

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)