Translate

onsdag 24. oktober 2012

En spennende ny opplevelse.. som også er litt skremmende

Hei alle sammen:)
Det har vært stille en lang stund her på bloggen, og nå skal dere få vite hvorfor.
Jeg har skal snart delta på en messe! Og jeg gleder meg masse, samtidig som jeg er sånn passe vettskremt. Men ingen fare, de som har kjent meg i noen år vet at dette er normalt når det gjelder nye utfordringer og meg. De siste par månedene har dermed gått til å tenke og planlegge og lage sjal og andre ting, og bekymre meg for alt jeg kan ha glemt å tenke på. Det er bra jeg har mennesker rundt meg som Ove. Han er flink til å si med akkurat riktig tonefall; Det går nok bra alikevel.
Og det gjør det nok, jeg begynner å tro på det jeg også, og jeg begynner å ha litt mindre panikk for ikke å ha noe å stille ut for nå har jeg klart å lage et helt lite lager av ting jeg gleder meg til å vise frem.

Her kommer en liten titt på noen nye ting som jeg skal ha med på messen, og for dere som befinner dere i Østfoldområde på lørdag 3. oktober; Ta turen til Fjellheim i Spydeberg mellom kl. 11 og kl 17. Marianne som har butikken Marianne Vik Design på Epla er den fantastiske personen som har dratt i gang dette, og det blir tilsammen 24 utstillere med mye spennende å by på:)





 

















Klem fra kattene og Camilla:)

4 kommentarer:

  1. Det er alltid spennende med messer på mage måter, men ekstra spennende når man ikke har mye erfaring :o) Jeg er sikker på at du kommer til å bli bitt av "messebasillen" og vil stå på mye mer neste år.
    Jeg ønsker deg lykke til, velkommen og håper du får en fin opplevelse!

    Vi sees snart :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint, gleder meg til å hører hvordan det har gått etter messen i Spydeberg.

    klem fra Aud

    SvarSlett
  3. Du verden så masse fint du lager! ÆJeg har lagt meg til som følger av bloggen din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Inger:) Og moro at du vil følge bloggen:)

      Slett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)