Translate

søndag 15. juli 2012

Sommer uten sol

Her i Sarpsborg har vi så langt ikke hatt sola så mye på besøk i sommer. En kamerat av meg postet på Facebook for litt tilbake noe sånt som " Noen som har sett sol i dag?", og det syns jeg beskriver bra hvordan det har vært her. Så hva gjør man da? Joda, man kjøper seg en mengde garnnøster i glade farger og hekler seg litt sommer alikevel. Resultatet har blitt et fargerabalder helt ulikt mitt normale jeg, men "forandring fryder sa fanden, og malte kjøkkenet rødt".
Så langt er blitt fire runde putetrekk og et par grytekluter.

"Fargerabalder" variasjon #1

"Fargerabalder" variasjon #2

"Fargerabalder" variasjon #3

"Fargerabalder" variasjon #3

"Fargerabalder" variasjon #4

"Fargerabalder" grytekluter/bordskånere variasjon #1



Men sommeren er ikke over ennå, og blir det ikke bedre vær så blir det nok litt mer rabalder her fra Sarpsborg før høsten kommer.

(Putetrekkene koster 300,-/ gryteklutene 175,- pr par, og er å finne i butikken min på Epla.no.)

Sommerklem fra Camilla og kattene:)

2 kommentarer:

  1. ÅÅåååå....jeg bare elsker fargerabaldere ditt! <3 Helt herlig! *love love love*

    Sol eller ikke sol, nyt skapergleden!

    SvarSlett
  2. Smart måte å trylle fram sommerfølelsen på! Glade farger gjør livet lysere - alltid!

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)