Translate

søndag 8. juli 2012

Mammas bursdag

Min vakre mamma:)
 For litt siden feiret vi mammas siste bursdag før det magiske tallet 50, og hadde en hyggelig ettermiddag med middag, kaker og hele vår lille familie samlet:)

Ove, mormor og svoger Øyvind

For en god stund siden bestilte jeg fra Eplabutikken ReVinyl en nydelig klokke laget fra en singel av Lulu. Det første mamma sier er; den sangen har jeg ikke hørt, tror du det går an å spille den av? Det kom vi fram til at kanskje ikke var en god idé, men hun var like fornøyd. Takk til Siw for den perfekte bursdagsgave:)


Noe hjemmelaget vanket det også fra Ove og meg. Hun hadde forelsket seg i et putetrekk jeg hadde solgt i butikken, og ønsket seg noe i likhet. Med bare to nøster igjen av av orginalgarnet ble det rosa forside og hvit bakside, og litt mindre størrelse, men fornøyd ble ho alikevel, og er mamma glad så er jeg glad:)




 Håper dere har hatt en fin sommer så langt, 
og ønsker dere alle litt mer sol og varme enn det har vært til nå:)

Klem fra Camilla og kattene

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått bursdag til mamma'en din :) Fine gaver dere ga henne :) Ha en fin uke videre!

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)