Translate

torsdag 26. juli 2012

Lille prinsesse Ina


Første uken i juli fikk venninnen min en liten pike, lille prinsesse Ina. 

Med en vordende mor som jeg visste var glad i lilla måtte det jo bli et lilla babyteppe, så et teppe som egentlig var lagt ut for salg i butikken ble fjernet og lagt til side. 


Men teppe ble på en måte gave til mor, hva med den lille? Joda, en kaninkoseklut, det måtte jo være tingen! Så da lager man det:) Her er bildene av barselsgaven til mamma Irene og baby Ina, uten den lille prinsessen riktignok. Kanskje jeg kan komme med et skikkelig skryte bilde etterhvert med teppe og kosekanin og baby i action, men for nå er det dette:)


 
















Så dumpet det inn en tekstmelding; "Bestilling på blå kosklutkanin". Moro, selvfølgelig lager jeg det:) Det var visst fler som hadde fått barn og barnebarn, og trengte en liten kosklut å gi bort:) 









Riktig god sommerhelg til dere alle sammen, 
hilsen kattene og meg:)



4 kommentarer:

  1. Nydelig teppe og kjempegod kosklutkanin! Riktig søt er den. Tenker dette ble en populær barselpresang.

    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ingunn, og virket som både mor og barn var fornøyde og da blir jeg glad med:) Og riktig god sommer videre til deg også:)

      Slett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)