Translate

tirsdag 26. juni 2012

Vinner av pleddet:)


Da er vinneren kåret!
Og det er blitt gjort sånn man gjorde det før; en litt stor bolle med lapper og navn, og en person som trekker:)

Og vinneren ble (trommevirvel)

LIV RUDI SUNDE

Jeg sender deg en mail for å få detaljer med adresse og sånt:)

Ellers vil jeg si tusen takk til alle som var med, og takk for de fine kommentarene. Når jeg merker hvor glad jeg blir for sånne kommentarer så skjønner jeg at man blir visst aldri for gammel til å glede seg over ros:)

Riktig god sommer alle sammen:)

Hilsen Camilla og kattene

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren! Enig med deg, det er alltid kjekt å få gode tilbakemeldinger.

    Her truer regnskyene, men jeg baker boller og hører lydbok og har ingen ting å klage på.

    Ha en strålende dag du også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres ut som en fin dag selv om regnskyene truer med besøk, og boller hørtes fristende ut:) Tror jeg gjør det i dag selv jeg:)

      Slett
  2. Ååå....heldig! Gratulerer!

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)