Translate

tirsdag 29. mai 2012

En liten sommerkonkurranse!

Det har vært litt stille her de siste ukene. Dette er litt på grunn av bryllup, men mest fordi fotoapparatet som så trofast har hjulpet meg med å ta bilder desverre ser ut til å bestemt seg for å førtidspensjonere seg. Og når jeg prøver å sette meg inn i hva som fins i det store myldret av et fotograferingshav der ute, så kan det bli et valg som kommer til å ta tid tror jeg...
Så jeg trenger å gjøre noe som er gøy istede! Hva med en liten giveaway av noe helt ubrukelig i sommervarmen, men som kan bli godt å ha til høsten?




Et pledd heklet av en kattegal dame som heter Camilla, i det evige populære mønstret med mange navn; Granny Square, Bestemorruter, Oldemormønster ogsåvidereogsåvidere. Garnet som er brukt er et finsk sokkegarn så jeg tror dette vil være et varmt og godt teppe når det blir kaldt igjen om noe sånt som fire måneder:) Fargene er grønn som gran, hvit som snø, rød som vin og beige som... ja, hvordan beskrive beige? Nei, dere for titte på bildene for den:)  Men størrelsen på pleddet er 100cm x 160cm omtrent, så sånn passe "isofastolenstørrelse" etter min mening.

Så til reglene:
1 lodd for å legge seg til følger her på siden, enten via blogglovin`eller via Gogglenettverket eller via epost.
1 lodd for å legge seg til som følger på facebook.
1 lodd for å fortelle videre om denne konkurransen, om det er linking fra egen blogg eller linking fra facebook eller at du forteller nabokona at hun skal ta seg tur hit for å bli med. Her godtas det aller meste:)
Og så, viktig viktig; legg igjen en kommentar i feltet under om hvor mange lodd du har fått:) Og for dere som allrerede er følgere her eller på facebook, dere er med også selvfølgelig:) Jeg anbefaller alikevel å legge igjen en kommentar til meg, så jeg ikke glemmer dere, jeg er ikke prinsesse Surrete-i-hodet for ingen ting:)

Trekningsdato må bli en dato som til og med jeg husker, så tar det på mamman min sin bursdag vi, 25. juni:)

15 kommentarer:

  1. Heisan!

    For et kjempeflott arbeid, nydelig :) Dette blir jeg gjerne med på, og krysser fingrene med tre lodder :)

    Ha en flott uke!

    Vennlig hilsen Sandra :) (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for det, og 3 lodd er notert på Sandra:)

      Slett
  2. Nydelig pledd :) jeg vil selvfølgelig være med :) Tar 3 lodd for følging + deling på Facebook :)

    Ønsker deg en kjempefin uke videre :)

    Hilsen Linda Sollie (tiegan85@yahoo.no)

    SvarSlett
    Svar
    1. Artig at du vil være med, lodd er notert:)

      Slett
  3. Fantastisk fint pledd i nydelige farger :)
    Jeg følger deg på bloggen.
    Ønsker deg en riktig fin uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og lodd er notert:)

      Slett
  4. Hei! Selvfølgelig vil jeg være med! Jeg har laget link på bloggen min, dessuten skriver jeg her og er allerede "flger". Det blir tre lodd :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Der var skriveleif ute igjen! "følger" sevflølgelig! ;-)

      Slett
    2. Godt å se at det ikke bare jeg som trykker send fortere enn jeg skal, og lodd er notert:)

      Slett
  5. Nydelig pledd! Er så fint med heklet pledd *love*

    SvarSlett
    Svar
    1. *smelt*, takk Silje. Og lodd er notert, du er blant de trofaste som er vært med lenge:)

      Slett
  6. Fann bloggen din via ein anna blogg. Her var det mykje fint, og eg blir gjerne med på sommarkonkurransen. Fantastisk flott premie :) Har lagt meg til som følgar, så då blir det eitt lodd på meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig at du vil være med, Bodil:) 1 lodd er notert:)

      Slett
  7. Et nydelig teppe! Litt av en premie, synes jeg! Fant bloggen din via Vanellas blogg og legger meg til som følger.

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Moro at du vil følge bloggen, Ingunn:) Lodd er notert:)

      Slett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)