Translate

fredag 4. mai 2012

Blomster!

Denne uken har gått med til mye tenking rundt temaet blomster, nærmere bestemt brudebuketten. Det har vært så utrolig vanskelig å ta et valg når det gjelder dette, mest fordi den tradisjonelle buketten rett og slett er en skremmende dyr affære, og det for kun en dags skjønnhet og glans. Men endelig så tok jeg et valg (tror min mor begynte å bli virkelig bekymret); dette skal jeg klare å sette sammen selv, og har derfor bare bestilt selve blomstene. Om dette faktisk går bra finner dere og jeg ut om en uke tid, men her er noen vakre blomsterfavoritter som er ferdige til bruk:)

Riktig god helg alle sammen,
hilsen Camilla og pusene.


Silkepung til å holde styr på småting fra Sømrommet til Laila på Epla.no
Håndmalt ta-med-kaffen mugge fra sewZinski på Etzy.com
Nydelig blomsternål-brosje fra Anette i ReMade-ReLoved på Epla.no
Vakker hårnål fra Manan på Epla.no
Blomstrende toalettveske fra Silje i Papirsymfoni på Epla.no
Nydelig gammel kakeboks fra Dusika på Epla.no


6 kommentarer:

  1. Vil gjerne ha den kakeboksen (full av kaker, selvsagt). Så herlig og stemningsfullt toppbilde av katten med knall rosa ører. Reneste rosa panteren! God helg til deg og den fine katten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takker for det og god helg tilbake:) Han er den av kattene som er enklest å ta bilder av siden han er tre hakk mer rolig og bedagelig i stilen, de andre huspusene her har sjeldent tid til sånt:)

      Slett
    2. Ønsker deg lykke til med brudebuketten :)
      Har en følelse av at dette er noe du mestrer med glans - og at det blir en nydelig brudebukett :))

      God helg :)

      Slett
  2. Herlig blomsterliste! Så hoppende glad jeg ble for å se silkepungen der også, tusen takk :) Håper det går sabla bra med de ekte blomstene, masse, masse lykke til :))))

    SvarSlett
  3. Så masse fint! Takk for at jeg fikk bli med! :) Bukett til den store dagen er ikke alltid like enkelt. Regner meg at resultetet blir perfekt :) Nyt helgen!

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du vil være med på loddtrekningen.
    Og lykke til med blomsterbuketten. Det enkleste er som regel det fineste.

    Ønsker deg en finfin helg!

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)