Translate

onsdag 4. april 2012

Snart den store dagen

Det har gått mer enn et år siden Ove gikk ned på kne med rosebuketten sin og fridde, men nå begynner faktisk den store dagen å nærme seg. Fem uker og tre dager for å være pinlig nøyaktig, nervene begynner å bli merkbare nå. Eller mer nøyaktig; panikken for å ha glemt noe eller noen eller et eller annet blant alle de tusen-og-en småtingene.

Denne panikken for nok flere utløp i bloggen jo nærmere vi kommer den 12. mai, så jeg skal spare dere for noe stort utbrudd akkurat i dag. Det jeg derimot tenkte jeg skulle dele er noen bilder fra kirken hvor vi skal vies. Ove og jeg gikk i går i området omkring Skjeberg kirke for å titte etter fine steder å ta fotografier etter vielsen. Jeg vet ennå ikke hvordan det ser ut inne i kirken, men hvis den er en brøkdel like nydelig på innsiden som på utsiden blir dette garantert bra.

 

 

 


Denne bygningen ligger  på baksiden av kirken. Jeg vet faktisk ikke hva den er eller brukes til, men jeg er alikevel helt sjarmert av dens utseende.Spesielt den døra, helt skjønn!





Helt til sist har vi Aggais Verden; The Summer Collection, som består av sjølhekla veske og sjal, modelert av hekledama sjøl (som lurer fælt på hvorfor hun rekker litt tunge og har øya igjen på første bilde).

 


Riktig god påske videre alle sammen:)










10 kommentarer:

  1. Ja, nå nærmer det seg den store dagen ja. Takk for nydelige bilder du deler med oss :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har vel nesten like mange nerver du også, mamma:)

      Slett
  2. Åhå....herlige bilder! Tenker det er mange følelser som raser her og der :) Kos deg i Påsken!

    SvarSlett
    Svar
    1. Riktig god påske videre til deg også, Silje:)

      Slett
  3. Lykke til med Den Store Dagen, som nærmer seg :) Nydelig sjal og veske :)

    SvarSlett
  4. Så spennende med bryllup :-) Hvis dere skal fotograferes ute er det jo mange flotte motiv der. Lykke til videre med forberedelsene og god påske videre :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og fant ut vi også at det ikke er noen grunn til å dralangt av gårde når det er såpass mye vakkert på stedet. Nå blir det å krysse fingrene for greit vær den dagen, men tror kanskje noen fine og nøytrale paraplyer skal kjøpes inn gitt. God påske videre til deg også:)

      Slett
  5. Supre omgivelser for nydelige bryllupsbilder da! Hihi, gleder meg til å følge med på før-bryllups-innlegg fremover, så spennende :) God påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir nok en del om dette ja, bobler litt over av veldig mye ting og tanker, hihi. Riktig god påske videre:)

      Slett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)