Translate

lørdag 28. april 2012

Bryllupsidèmyldring:)



Jeg bestemte meg for lenge siden at hvis jeg skulle gifte meg, så måtte det bli i bunaden min. Av mamma fikk jeg til konfirmasjonen min Oslodrakta, og den har siden den gangen vært en av mine mest dyrbare eiendeler.
Men nå som jeg snart skal bli gift så er det mange tanker som surrer rundt, blant annet hva som hadde vært artige antrekk hvis jeg ikke alt hadde bestemt meg.
 Her her et knippe favoritter som jeg syns kunne være gode alternativer til de "tradisjonelle"hvite:)


Ha en riktig god helg alle sammen:)


Roselenke øredobber fra KariannaG på Epla.no
"Alvekjole" fra Solveig`s Kunst på Epla.no
Ørepynt fra Snurreperlerier på Epla.no
"Kongelige hjerter"
 fra FRK. PRYTZ på Epla.no

Ørepynt, The Yooniverse Studio på Epla.no
"Iskremkjolen" til Ingrid på Epla.no



5 kommentarer:

  1. Alvekjolen! Min favoritt til ditt bryllup :)

    Spennende tid du har i møte :)

    SvarSlett
  2. Ja, alvekjolen var staselig. Mye fint man kan ønske seg i et bryllup, ja, men det viktigste er tross alt brudgommen...:) God helg!

    SvarSlett
  3. Alvekjolen er fantastisk! Den har jeg sett på før.
    Jeg giftet meg i en kjole med trompetarmer, så har en forkjærlighet for det.

    Spennende og fin tid du har forran deg :)

    Fin hælg! :)
    Siw

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du tok med øredobbene mine :) Håper du har hatt en bra helg!

    SvarSlett
  5. Syns det er så fint at du tenker alternativt på bryllupsantrekk og tilbehør:) Iskremkjolen og øredobbene fra KariannaG er min favoritt;)

    God helg!

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)