Translate

fredag 23. mars 2012

What to make? It`s a difficult question.

I går kom det nytt garn i posten og jeg merker at selv om jeg har flere prosjekter på gang så klør fingene etter å begynne på noe med dette garnet også. Dette er bomullsgarn i to forskjellige varianter, Pickles Baby Organic Cotton og Pickles This Organic Cotton, kjøpt fra butikken til Pickles.

Men hva skal det bli? Hmm... må tygge litt til på den. Jentene som driver denne butikken har flere artige oppskrifter, men jeg er allerede i gang med et av teppene deres, riktignok i et annet garn (et nydelig akrylgarn jeg kom over for en stund siden på nettet), og selv om  også Picklesgarnet kunne bli stilig som teppe så føler jeg at det må bli noe mer sommerlig ut av det. Kanskje en topp, eller bolero? Nei, for bare si at fortsettelse følger når følelsene mine har fått bestemt seg.



Her er hvertfall det påbegynte teppet etter en Picklesoppskrift (orginaloppskriften på "Frisk Bris Vinterbabyteppe" er her hvis du er nysgjerrig). Som vanlig er jeg ikke sikker på hvem dette teppet er til, men siden det blir laget av mykt og behagelig akrylgarn så kan det bli like mye et kosepledd for en liten vakring som til en stor vakring. Nei, for nok se hvem som har bursdag først når det er blitt ferdig.

2 kommentarer:

  1. Selv om man ikke helt vet hva det skal bli, så er det bare herlig å kjenne kriblingen av forventning og skapertrang, ikke sant? Teppet du holder på med blir skikkelig snasent da!

    SvarSlett
  2. Det ser kjempefint ut. Friske, fine farger. God helg til deg. :)

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)