Translate

lørdag 3. mars 2012

Påskeharen er på vei og i rute!

Helgens utvalgte favoritter fra Epla.no ble inspirert av gårsdagens tur til butikken, for hva begynner å titte frem? Påskegodt, påskeegg, påskeliljer, og mer med disse:) Så derfor syns jeg noen fine kaniner og harepuser var på sin plass i lørdagssolen. De er kanskje ikke alle helt typiske påskeversjoner, men tradisjon kan ikke ha vondt av litt inspirasjon i blant:)
Koselig helg videre alle sammen!

Hilsen Camilla og kattene.




 En ekte Blåbærkanin
Den er laget av gjenbruksull av Elisa som driver butikken Blåbær på Epla.



To søte heklete kaniner, perfekte til å pynte opp en gammel pute, eller kanskje en duk? 
Fra butikken glemmegei på Epla.



 Rusty Rabbits heter disse to fyrene, og jeg syns de er... ja, så stygge at de er søte:)
Fra butikken Molly Mo på Epla.



Dette bilde heter "The boss" og er laget av Sofie.
Det er tilsalgs i hennes butikk Sofie Rolfsdotter på Epla.



Søt ring med kaninmotiv fra butikken Bazaar på Epla.



En hilsen er noe vi alle blir glad for, kanskje enda mer hvis kortet er håndlaget og så nusselig som dette:)



Og til sist har vi noen søte harepuser som kan henges opp til pynt 
fra butikken renna deluxe

5 kommentarer:

  1. Fine! Ja, tenk det går mot Påske! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Så mye koselig som dukker opp i fredagsfavorittene! Herlig... snart er det påske :o))

    SvarSlett
  3. Nå kom jeg i påskestemning! Så hyggelig at jeg fikk bli med på lista di. Nå følger jeg bloggen din også. Ha en god helg!

    SvarSlett
  4. Fine, fine påskesaker! Er spesielt svak for de nydelige kortene til Cirkeline.

    SvarSlett
  5. Her var det vel mye herlige kaniner :-) Nå fikk jeg påskefølelse! Har lagt meg til som følger også!

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)