Translate

fredag 30. mars 2012

Must love cats!

Katter er fasinerende dyr. 
Hver eneste en er unik, og hver eneste en er klar til å forandre ditt perspektiv på verden. 
Uansett, her er et knippe favorittkatter klare til å innta din fredag!

Artig veske fra Lina i LyraLyra på Etsy.com




Kattepengepung #31 fra Ingrid i Ingrid Riddervold Design på Epla.no


Cat Teabag Ball fra The Cat Gallery

Bark Cloth Cat Pillow fra ArtToGo på Etsy.com

Morsom ring fra Devious Darlins' på Epla.no

Banjokatt T-skjorte fra To The Moon And Back på Etsy.com

Riktig god påske alle sammen, med eller uten katt:)
Hilsen Camilla og kattene.

6 kommentarer:

  1. Herlig! Den t-skjorten kunne jeg hatt!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Her var det mange fine katter! Likte særlig katten på "te-ballen". Den havner på ønskelista;)

    SvarSlett
  3. Tihi, katten min! Jeg er overbevist om at katteelskere lever noen år ekstra. Ang illustrasjonen på putebildet mitt er det egentlig en rødpanda(bjørn) ;-)

    SvarSlett
  4. Aha, kanskje jeg er litt for (katte)gal, ser altså katter der det ikke er katter engang, hihi:)

    SvarSlett
  5. Hei Camilla!

    ja, det blir stas å komme seg til Østfold :)
    Vi gleder oss veldig!

    Likte den kattet-skjorta innmari godt.
    Fin påske! :)
    Siw

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)