Translate

torsdag 8. mars 2012

Gratulerer til alle kvinner!


Om dere skal gå i tog eller velger å stå over, jeg håper dere alle for en toppers dag i dag. Og, i anledning av dagen, tar jeg fredagsfavorittene en dag på forskudd. Tema denne gangen er kvinner (selvfølgelig). De to første er hvordan vi oppfattes iblant, de to siste hvordan vi bør å oppfatte oss selv. Girlpower!




 Den Røde Fare fra Ekte Heimelaga på Epla .no

Retro skilt fra Engleverden på Epla.no


Nøkkelen fra Sømrommet Laila Ukkelberg på Epla.no


  
Din tanke er fri fra Lappelina på Epla.no








9 kommentarer:

  1. Nydelig! Ha en fin dag du også!

    SvarSlett
  2. JA til girlpower! Kjempestas at nøkkelen passet inn, tusen takk, og til lykke med dagen :)

    SvarSlett
  3. Takk,Camilla! Gratulerer med dagen til deg også, og til alle kvinner!
    Så flotte og uttrykksfulle ting du har funnet på Epla!

    SvarSlett
  4. Flotte ting du har funnet på Epla og Gratulerer til deg også.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen til deg også. Bildet fra Laila er råstilig! Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  6. Uff, jeg glemmer bestandig denne dagen, helt til jeg ser noen skriver om det på nett... Kjolen var utrolig flott! Ha en fin dag, gratulerer!

    SvarSlett
  7. Morsomme favoritter. Klokken har passert midnatt, men det er vel litt kvinnedag hver dag, vel? God helg.

    SvarSlett
  8. Jeg snublet over bloggen din nå, og ser at du har skrevet om den "frekke tøsen" min. :D Gøy! Herlig å være litt rødstrømpe! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun måtte bare være med når jeg skulle ha noen "Kvinnedags"favoritter, helt herlig den der og de andre du har laget:)

      Slett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)