Translate

tirsdag 6. mars 2012

Fremdeles mulig å være med på "Håndlaga 2012"

Fremdeles er det mulig å være med på nomineringer i "Håndlaga 2012"! Men det begynner å nærme seg selve avstemningen nå, siste frist for nominasjoner er søndag 11. mars.
Jeg må innrømme at jeg er ikke helt ferdig med egne nominasjoner ennå heller. Det er så mange talentfulle mennesker som fortjener å bli med, så det å velge... det er sånn type velging som tar sin tid for meg.
Dette at man kan nominere seg selv gjør jo ikke akkurat at man tenker mindre. Jeg merker at jeg har jo så lyst til å være med, og en snill sjel har nominert et av sjalene mine i katogorien Tilbehør. Kan tro jeg svevde bortover gulvet da jeg oppdaget det ja:) Men dette å faktiske skulle nominere seg selv; den sitter langt inne. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var flinkere til å gjøre ting uten å tenke først. Hadde jeg klart det, så hadde jeg fått gjort så mye mer:)

Uansett, etter å ha tenkt altfor mye, har jeg bestemt meg for å nominere noe av mitt eget. Og det ble i katogorien Barn  Restegarn Monstret! Dette lille kosedyret ble til etter at en vest var strikket til min søster Lena Mari, og monster eller ei, syns han ble søs jeg:) Og om noen dager, når jeg er ferdig med å tenke for mye, kommer hele oversikten min over hvem jeg har nominert i de forskjellige katogoriene.


Ha en riktig hyggelig dag videre i vårværet!

Hilsen Camilla og kattene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)