Translate

torsdag 15. mars 2012

Camillas lille syhjørne klar for action!

Til jul var jeg så heldig å ha en forloved, som sammen med sine foreldre, kjøpte ny symaskin til meg! Ikke misforstå, den gamle hadde klart noen mil til den, og har alt blitt omplassert til et nytt og godt hjem hos søster Carina. Etter en del år i trofast tjeneste (jeg fikk faktisk den av mamma første julen etter at jeg hadde flyttet hjemme i fra) så var den bare blitt litt...enkel. Den sydde fremover, bakover, sikksakk....og ikke så veldig mye mer. Drømmen var derfor en som lille Camilla kunne leke mye mer med, og til jul gikk den drømmen i oppfyllelse.
Det som har tatt litt tid å finne en løsning på, var ønske nummer to; et sted å kunne ha symaskinen stående hele tiden. Kjøkkenbordet var jo greit nok, men det bli litt styr å rydde frem, rydde ut og rydde tilbake. Men -tatata (trommevirvelprøveetterligning)- her er det permanente syhjørnet!
Nå må jeg bare lære alt som kan gjøres med mitt fine leketøy, for foreløpig skjønner jeg bare hvordan jeg syr fremover og hvordan jeg syr bakover, hehe:) Riktig god torsdagskveld alle sammen!

Klem fra Camilla og kattene

3 kommentarer:

  1. Så herlig, gratulerer! Les instruksjonsboken att og frem og opp og ned, flere ganger, det er mitt enkle råd :) Kjedelig, muligens, men så snart du har sett det som står der noen ganger, er det ikke så innmari skummelt å prøve noe nytt når behovet eller nysgjerrigheten melder seg :) Fast syplass er gull verdt, gleder meg til å se hva du kommer opp med etterhvert derfra!

    SvarSlett
  2. Morsomt med nytt leketøy!
    Jeg kjøpte min første symaskin på finn i fjor.
    Googla på nettet etter den som hadde den enkleste og
    beste bruksanvisninga i tillegg til at den skulle være solid og enkel.
    Veldig fornøyd, men nå er det leeeenge siden den har vært fremme.
    Drømmen er et sted der den kan stå fremme hele tiden.
    Da blir den litt enklere å bruke, tror jeg ;)

    Fin fin hælg te dæ! :)
    Siw

    SvarSlett
  3. Så herlig! Ja, jeg må ha et sted hvor jeg slipper å sydde ut og inn. Deilig å kunne ha en "rotekrok" for seg selv. Kos deg med din nye venn! Du lærer den nok å kjenne snart :)

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)