Translate

søndag 26. februar 2012

Aggais lille verden bytter hjem:)

Jeg er ikke den som forteller så mye. Noen ganger blir det en lang pause, for deretter å være masse jeg ønsker å fortelle om fra min lille verden. Men uansett om behovet for å fortelle er stort eller lite, jeg har blitt nødt til å innse at mye av det jeg vil si (eller måten jeg vil si det på), går ikke i min gamle blogg. Litt trist, men må man flytte på seg..ja, da får vi gjøre det beste ut av det:) Kattene og jeg ønsker derfor velkommen til nytt hjem! Som etter alle flyttesjauer er det ennå litt rotete her til vi finner ut hvor skapet skal stå, men det går seg forhåpentligvis til etterhvert.
Det er sikkert måter å flytte over det som er blitt gjort og sagt i den gamle bloggen, men for å være ærlig; jeg fant ikke en enkel måte som forklarte hvordan en gammel tante (viss dataopplæring bestod av EDB valgfag 2 skoletimer i uken i 9.Kl) skulle gjøre dette på 10 minutter. Så her er en gammel metode for de som skulle ønske å titte i arkivet; en fin, hyggelig link som på magisk vis forflytter deg til Aggais gamle hjem:)

Nye og blanke historier kommer etterhvert:)

Hilsen
Camilla og kattene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir alltid glad for hyggelige kommentarer:)